Mysig tredje advent

Idag har vi haft min familj här större delen av eftermiddagen och kvällen :D Jag
bjöd på ungsbakad lax till middag och så gjorde jag äppelpaj till efterrätt som blev
mycket uppskattad :) jag är visst en riktigt jävel på att laga mat :P Men det visste
jag ju redan, är glad att jag inte har ärvt mammas kunskaper i matlagning iallafall =/
Haha.

Thea va vaken under större delen av tiden och gudarna ska veta va uppmärksamhet
hon fick och alla lekte me henne och busade så det stod härliga till så nu ligger hon
helt utslagen och sover :)

Jag har precis duschat och nu står älsklingen i duschen. Vi ska väl kolla klart på beck
innan vi hoppar i säng.

Imorrn är det årets sista mammagrupp och på kvällen har jag vattengympa :) Blev så
glad när Patriks pappa berättade för patrik att han tyckte att jag hade gått ner i vikt,
han tyckte att jag hade blivit smalare i ansiktet :) Det är roligt när folk lägger märke
till det och nu går jag förhoppningsvis ner ännu fortare i vikt me tanke på att jag kör
vattengympa 2 kvällar i veckan nu :)

Nä, nu har beck börjat så jag säger god natt så länge så hörs vi imorrn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!