Perfekt söndag :)

Perfekt söndag och perfekt andra advent :D Den här dagen har varit helt underbar från början
till slut :)

Det börjar me att natten va helt okej :) Thea somnade strax efter 1 och sov sen sammanhängade
till 8 och då gick jag upp henne medan jag gav mannen sovmorgon till halv 11 :) Under tiden hade
jag fixat all disk och städat lite :) Sen fick Thea lunch och så sov hon ett tag och då dammsög Patrik
medanjag hoppade in i duschen.

Åkte in till gamla stan vid 2, gick på julmarknaden en sväng och sen promenerade vi bara runt i ca
2 timmar och det va så UNDERBART och så mysigt när mörket kom och all julbelysning lös upp :)

  

Kom hem vid halv 5 igen och då tog vi det lite lugnt innan jag började me middagen och väntade
på att våra middagsgäster skulle komma, dvs Maria och Melissa :) Melissa hade köpt världens finaste
overall me mössa och vantar till Thea, det va så fint :D Thea va så otroligt söt i mössan :D Vi åt
lasagne och busade me Thea och klockan 8 kollade vi på copycat singers och sen åkte dom hem.



Nu har Thea fått mat och ligger och sover och jag hoppas hon sover hela natten nu men hennes
hosta väcker henne :( Så vi får väl se hur natten blir. Sitter och kollar på Beck och älsklingen ska
väl raka sig innan jag gör honom sällskap i duschen :)

Imorrn blir det mammagrupp, tror jag iallafall. Det beror lite på hur Thea mår, just nu är hon bara
lite snorig och har rethosta. Ja, vi får väl se hur det blir. Ska sätta mig och boka in veckans 2 vatten-
gympapass också :D Lääääängtar.

Ha en fortsatt UNDERBAR söndag för det ska jag ha :D




Kommentarer
Anonym

Hoppas att du får de platser i vattengympan som du vill och behöver

2011-12-05 @ 11:12:55
Rebecca

Det är sällan som vattengympan är fullbokad och nu har jag bokat in två pass i veckan för två veckor framöver me start ikväll :)

2011-12-05 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!