Snart är det här året slut

Och det ska bli skönt att få börja det nya året som en ny människa och lämna massa skit
bakom mig. Det som har varit har varit, livet går vidare :) Nu kan jag fokusera på sånt som
får mig att må bra, att umgås me människor jag kan va mig själv me, att ta hand om och
älska min familj ännu mer, att fortsätta träna och börja min diet. Jag hoppas att det nya året
har många spännande saker att bjuda på. Thea börjar ju på dagis i höst och jag börjar väl
förhoppningsvis jobba ganska snart efter det. Hur det än blir det så längtar jag till det nya
året.

Idag har jag fortsatt att städa bort julen, nu är alla juldukar borta och i veckan ska även
gardinerna ner och vårgardinerna ska upp :) När plockar ni fram respektive bort julen? Alla
är ju olika och hur man än väljer att göra så ska inte folk lägga sig i :)

Thea har precis ätit en nästan hel mandarin och nu ligger hon och sover. Jag ska damma och
dammsuga lite lätt bara, tänkte storstäda samtidigt som jag byter dukar och gardiner :)

Och ikväll blir det ingen vattengympa :( Instruktören va sjuk och nu i "jultider" har dom ingen
vikarie. Så jag hoppas att morgonkvällens instruktör är frisk. Hade sett fram emot ett härligt
pass men det får vänta till imorrn då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!