Snart är det jul :D

Jag kan inte få in det i min skalle att det är julafton nästa lördag men det är det iallafall :) Och jag
längtar faktiskt jätte mycket nu, tror vi kommer vi en jätte fin julafton trots att jag va så "emot"
det i början. Längtar efter julmaten, vart så sugen på ägghalvor häromkvällen :D Hihi. Måste få
tummen ut arslet och slå in Theas julklapp och fixa klart dom andra julklapparna och mormors
julklapp måste jag skicka iväg i början av nästa vecka också :) Det är lite som ska fixas och
ordnas :)

Skönt att det är torsdag iallafall. Jag har varit iväg och simmat i 1,5 timme. Skulle egentligen har
gymmat men jag kände att jag aldrig skulle fixa det idag. Vägde mig idag, har gått ner ytterligare
ett halvt kilo på 6 dagar så nu har jag gått ner sammanlagt lite över 4 kg sen i slutet av september.
Och det är först nu dom senaste två veckorna som det har hänt MASSR me viktnedgången, jätte
roligt :) Börjar även märka av det fysiskt också, vissa dagar iallafall =/ haha.

Sen vill jag be om ursäkt till alla "mammor". Ni är verkligen inga monster och det va inte heller min
mening att framställa er så. Jag känner inte er och ni känner inte mig så bra som jag skulle ha
önskat. Jag är ledsen att jag är tyst och ganska tillbakadragen men det är sån jag är. Jag har extremt
svårt för att bara hoppa in i ett samtal och ta för mig. Men jag försöker iallafall men när jag inte får
någon respons ser jag ingen mening me det. Och eftersom att ni vet det så kan ni ju försöka hjälpa
mig istället så att jag en dag blir bättre på att ta för mig. Som sagt, vi är två parter. Jag är väldigt
ödmjuk som person, jag skulle aldrig klara av att nån satt ensam i ett hörn oavsett anledning, jag
skulle iallafall ha gått fram till personen och börjat pratat, bara det lilla kan göra enorm skillnad.
Men det vet inte dom som är självsäkra och inte har några problem me att ta plats. Det behövs inte
mycket förrän man känner sig trygg. Och hur många har egentligen tagit initiativet till att börja prata
me mig? På riktig alltså? Ja, jag är dålig på att ta initiativ men det beror just på att jag är så osäker.
Men det här är första gången i mitt vuxna liv som jag har haft såna svårigheter me att känna mig
bekväm och trygg i en grupp. Och det är för att jag inte känner er och ni känner mig i princip enbart genom bloggen eller fb men det är bara en bråkdel om vem jag är och hur jag är. Och jag tycker inte ett
dugg synd om mig, varför skulle jag göra det? Jag är den jag är,på både gott och ont och jag har vänner
som faktiskt gillar mig för den jag är och jag har en underbar familj som älskar mig :)

Nu ligger iallafall Thea och tar sin lunchvila och jag ska ta en mandarin och glo på tv tillshon vaknar :)
Måste åka och handla en sväng när älsklingen kommer hem och sen blir det väl hem och göra middag :)

Imorrn blir jag gräsänka för ett par timmar, fast jag har ju lillhjärtat hemma också :) Gubben ska på
julbord me jobbet så jag och dottern ska mysa för oss själva :) Ska bli spännande att var själv me
henne en hel dag och en hel kväll, det har jag aldrig varit förut när jag tänker efter =/ haha.

Och i helgen har vi fullt upp :)

Nä, ska äta lite nu. Magen kurrar för glatta livet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!