Snart helg?

Har precis kommit hem efter veckans andra och sista vattengympapass :) Är härligt slut, det
blev ett hårt pass ikväll då det va en ny instruktör. Och nästa vecka kör jag igång me
djupvattengympa, det kan ju bli intressant men ska bli roligt att testa på nåt nytt och jobbigare.
Vägde mig ikväll igen för skojs skull och jag har gått ner lite till sen igår :) Wiiieee!

Annars idag har jag och Thea inte haft så mycket för oss, mest det gamla vanliga. Är så otroligt
trött och seg på dagarna och har svårt att komma igång =/ Men imorrn är jag "ledig" så då tänkte
jag ta en promenad me stumpan och ev gå till lekparken, det beror lite på vädret och hur kallt det
är.

Mitt stora hjärta står och tvättar penslar och när han är klar ska mitt lilla hjärta få bada, borsta
tänderna, mysa, äta och till sist sova :) Tänkte ta och göra gubben sällskap i duschen sen när Thea
sover. Bjuder på en gammal badbild av dottern ;)



Nu måste jag fortsätta jaga dottern som är överallt där hon inte får va :) Ha en underbar tisdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!