Tillbakablick

Sitter och läser min gamla blogg, när M fick lilla L och när min barnlängtan va så jobbig
och extrem. Jag undrar hur mitt liv hade sett ut idag om inte vi hade fått vår lilla dotter
till slut? Hade jag fortfarande längtat efter barn så att hjärtat värkte? Hade jag bara suttit
hemma och deppa? Jag vill inte ens föreställa mig ett liv utan Thea.

Thea är hela mitt liv, allt jag bryr mig om (förutom vänner och familj). Hon ger mig en
glädje som jag inte visste fanns. Att bli mamma är det bästa som någonsin hänt mig,
trots att det är en pina vissa dagar. Men att se Thea växa för varje dag, att se henne bli
mer och mer självständig är så otroligt underbart.

Tack min älskade och underbara dotter för att du gör mig till världens stoltaste mamma!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mer ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!