Trevlig dag i Huddinge :)

Nu har jag och Thea varit i Huddinge två dagar i rad, vi som aldrig åker dit :P Haha.

Idag träffade vi madde och leah :) Det va oväntat men jätte trevligt :) har verkligen
saknat henne så in i norden. Det har liksom alltid varit vi, sen i högstadiet. Det sa klick
på en gång mellan oss. Så jag hoppas att jag får träffa henne och leah fler gånger, så att
Thea och hon kan leka kanske :)

Vi började me att gå runt i lite affärer, köpte vita strumpbyxor¨, nappar och ett jätte fint
hårband till Thea, hon kommer bli så fin på julafton :) Köpte lite nya underkläder till mig
själv också. Sen tog vi en fika på donken och då sov leah under hela tiden, hon vaknade
precis när vi skulle gå. Så idag kunde dom inte leka :( Sen fick jag världens kram av henne
när dom åkte hem :D Hihi. Hon har blivit så otroligt stor, jag förstår inte det.

Jag gick runt i Huddinge en stund själv, köpte en julklapp till Melissa och sen tog jag bussen
hem igen och idag gick bussresan mycket lugnare. Tog 703 för att va på den säkra sidan :P

Inväntade älsklingen och så åkte vi till city gross för att handla lite mat, hans kort har ju strejat
men idag kom ett nytt kort. Sen gjorde vi varma mackor till middag,inte världens nyttigaste men
gott va det iallafall. Har iallafall kommit fram till att jag ska börja det nya året me nya och bättre
matvanor. Nu är det ingen mening eftersom att det är jul och då vill jag kunna unna mig massa
god julmat :) Är visserligen tråkig och äter typ bara prinskorv, köttbullar, potatis och lite skinka.

Imorrn ska vi till skärholmen me emma och greta och det enda jag ska leta/köpa är nåt till mig
att ha på mig på julafton plus blöjor till Thea :) Ska se om jag hittar nån julklapp till älsklingen
också. Sen måste jag ta en vända förbi apoteket och köpa tvål.

Den här veckan har det ju inte blivit nån vattengympa alls så jag tänkte ta igen det lite på torsdag
och slå två flugor i en smäll och först gymma en timme och sen simma 30-40 min :)

På fredag ska jag storstäda så att lägenheten är tipptopp när vi kommer hem på juldagen, vill
verkligen inte komma hem till ett bombnedslag.

Nä, ska ut och ta en cigg och sen hoppa in i duschen me älsklingen. Thea ligger och sover.



Kommentarer
Anonym

Vänta med att köpa kläder till efter jul, det var ju inte länge sedan du köpte en kofta som du förälskade dig i !!

Nog har du något att ha på dig på julafton.

2011-12-20 @ 22:24:41
Rebecka

Jag tänkte inte köpa nåt märkvärdigt iallafall, bara nåt enkelt och juligt. Har i princip bara bara svarta, vita eller gråa kläder och det känns inte så juligt. Och jag tänker verkligen inte spendera flera hundra på nån tröja. Blir kanske till och me bara ett rött linne :-)

2011-12-20 @ 22:37:34
Anonym

varför har du prioriterat bort vattengympan?

2011-12-21 @ 08:30:33
Rebecka

För att jag ville träffa mina vänner varav ena vännen jag inte har träffat på drygt 4 år. Därför prioriterade jag bort vattengympan. Vänner är viktigare. Och det är ju bara en vecka utan nån vattengympa alls. Varför tror du att jag vill ta igen det lite imorgon för?

2011-12-21 @ 08:45:38
Anonym

Jag trodde att vattengympan var på kvällen och jag fattade väl fel men jag trodde att du var i Huddinge på dagtid.

2011-12-21 @ 08:50:24
Rebecka

I måndags kom jag hem vid halv 5,då skulle jag egentligen ha hunnit om jag sket i middagen men jag hade knappt ätit nåt på hela dagen och va jätte hungrig.



Igår va vi hemma närmare halv 7 och vattengympan börjar vid kvart i 6.



Så nu vet du varför jag missade den :-)

2011-12-21 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!