Trevligheter!

Idag har jag och familjen tillbringat större delen av dagen/eftermiddagen i Jakobsberg
och jag är så slut efter dagens bravader men vi har haft det jätte trevligt me bra sällskap
och god mat :)

Va roligt att träffa gubbens släkt, vi väl va ca 42 pers som hade kommit från olika delar
av vårt avlånga land. Thea va på sitt allra bästa humör och flirtade me alla och hon åkte
från famn till famn. Hon hade inga som helst problem me att hamna hos nån främling,
hon skrattade och charmade ALLA :) Man blir så stolt och så varm i hjärtat när man
får så mycket beröm för sin älskade dotter. Så efter mycket skoj och roligheter så åkte
vi till slut hem vid halv 7-tiden.

 

Är som sagt HELT SLUT nu men har ändå lite energi kvar så jag ska städa och plocka
och fixa så vi bara behöver dammsuga imorrn. Imorrn kommer nämligen min familj
hit på luciafika så jag måste ställa mig och baka lussekatter på förmiddagen.

Just nu håller dottern på och röjer för fullt och jag sitter och kollar på nån film om två
familjer som flyttar ihop och tillsammans har dom 18 barn, ganska okej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!