Underbart helt enkelt!

Kan inte annat än säga att jag älskar mitt liv just nu. Inget speciellt har hänt men det är
bara så underbart det kan bli :)

Idag när jag och Thea precis va på väg till skärholmen så kom gubben hem :D Och klockan
va bara 11, det va underbart! Och imorrn är han ledig vilket är superunderbart! Så då åkte
hela familjen till skärholmen en snabbis. Jag köpte ett linne på hm och en tröja på gina tricot
som jag ska lämna tillbaka. Sen köpte jag en väggkalender och en ny penna. Efter det åkte
vi till netonnet för att köpa fjärrkontroll men alla förbannade fjärrkontroller verkar man måste
installera på nåt sjukt sätt och trycka in massa koder osv osv. Så vi väl sätta oss ner me det
nån dag och se om vi fixar det. Förr va det bara att köpa en jävla kontroll och så funkade det
men inte nu längre =/ Ibland gillar jag verkligen inte den teknikfanatiska värld vi lever i.

  

Åkte förbi mamma en sväng för att slänga skräp och lämna en film som hon ville låna och sen
åkte vi till city gross för att handla mat och då passade vi även på att köpa en födelsedagspresent
till lilla Rasmus som fyller 1 på söndag och då ska Thea på sitt allra första kalas :D Mysigt!

 

Nu sitter vi och smälter middagen och så har vi hängt tvätt. Lillstumpan ligger och sover. Imorrn
ska vi städa, hänga upp nya gardiner och lägga på nya dukar :) Älskar verkligen när julen är
bortstädat men det är lika mysigt att julpynta också och nästa år ska vi ha gran, det kan ju bli
spännande :P

Ha en underbar torsdagskväll!



Kommentarer
Anonym

Kastar ni sopor hos din mamma ? Har ni inte egen soptunna i ert bostadsområde ?

2011-12-30 @ 10:18:54
Rebecka

Vi återvinner ju och hos oss finns bara glas och papp så plast brukar vi slänga hos mamma. Hushållssopor slänger vi givetvis hemma :-)

2011-12-30 @ 11:31:42
Anna

Duktiga ni är som återvinner fast ni inte har någon egen station! Sånt man blir peppad av att höra :)

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 19:55:58
Rebecka

Tack så mycket :-) vi har återvunnit dom senaste 4 åren, papper, kartong, metall, glas och plast :-) hemma hos oss har vi bara papper och glas så därför slänger vi det andra hos mamma eller i nån annan återvinningsstation :-)

2011-12-31 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!