Hemmamys hela dagen

Idag har vi inte satt en fot utanför dörren, vi har bara varit hemma och myst hela dagen och
kvällen :) Hela familjen har varit trötta och sega för även natten till idag va jobbig. Först vaknade
Thea till och från nån timme och sen va hon vaken i drygt 2 timmar och stod och hoppade i sin
säng och tjattrade och emellanåt gallskrek hon och va förbannad. Det är tredje natten nu som
har varit jobbig så jag hoppas att det vänder snart så att hela familjen får sova en hel natt igen.

Jag och Patrik har roat oss me att spela wordfeud mot varann halva dagen,vi har lekt massa me
Thea och pappa och dottern har fått utrymme att mysa själva :) Efter middagen tog jag och Thea
ett bad och sen satt hon i soffan me pappa och kollade på film. Nu ligger hon och äter och sen ska
hon sova :) Älskar min underbara familj så det värker i hjärtat. Jag och Patrik har även myst massa
och det jag älskar me oss är att vi fortfarande efter alla dessa år tillsammans inte har tappat närheten
till varann. Vi pussar varann hela tiden, kramas och tar på varann. Finns ingen människa jag älskar
mer än Patrik, ja Thea förstås men efter henne :) Jag kanske klagar på honom titt som tätt men han
är inte perfekt och verkligen inte jag heller, tro mig. Han klagar på mig också emellanåt. Varken jag
eller Patrik hade varit tillsammans me varann om vi inte älskade varan trots våra fel och brister.
Men det finns inget "perfekt" par. Alla par bråkar, alla par gör misstag men det enda viktiga är att
man älskar varann trots ens fel och brister.

 

Nu ligger dottern och sover, jag och Patrik spelar wf och kollar på film. Slog för övrigt personligt rekord
på wf, fick 423 poäng :D Hihi.

Nu ska jag ligga och mysa me min finaste älskling inna han hoppar in i duschen men ha en bra
lördagskväll :)



Kommentarer
Anonym

Badar du med Thea när du har röd vecka?

2011-12-03 @ 21:57:33
Rebecca

Haha,nä det gör jag inte. Min röda vecka är slut :D

2011-12-03 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!