Vårstädning

Haha, ja idag har jag och älsklingen vårstädat. Iallafall så kändes det som vårstädning pga bristen på snö och det nästan vårlika vädret ute. Idag åkte det sista av julen in i garderoben och jag strök gardiner som mannen hängde upp och jag lade ut nya dukar på borden :-) storstädade badrummet och dammade, Patrik dammsög och imorgon ska vi vaska golven. Annars har vi nästan bara vart hemma, åkte upp till visättra för att hämta hem lite filmer och sen köpte Melissa ett par linser av mig :-) Imorgon ska vi som sagt vaska golven och åka till skärholmen en snabbis så jag får lämna tillbaka min tröja och köpa ett födelsedagskort till Rasmus :-) och imorgon kväll beslöt jag och Patrik att bara va hemma och mysa. Vi ska lyxa till middagen me oxfilé, potatisgratäng och sallad. Måste ju passa på nu för på måndag börjar mitt nya liv me dieten :-D nu sitter vi och kollar på braveheart som går på tv och Thea har precis somnat. Vi hörs imorgon igen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!