Åh, det är Fredag

Haha, väntade bara på det där. Så barnsligt !!!!!!! Att hon ens orkar engagera
sig så. Well, borde kanske bli lite smickrad iallafall :P Haha ..... Hon ska föreställa
vuxen men beter sig som en 14-åring =/ Väx upp, kvinna !!!!! Va bara tvungen att
få ur mig det där ...... skrattretande ...... Och ja, jag kan också vara jävligt
barnslig men det där tar priset .....

Idag är jag riktigt less på att va gravid, vill bara lägga mig ner och gråta men det
går ju inte ..... Vill kunna sköta alla vardagliga hushållssysslor utan att dö på
kuppen ^^ Har så satans ont mellan benen, känns som om hela grejen där nere
har vänts in och ut och blivit överkörd av ett ånglok .... hur som helst så är det
inte mysigt ..... men det är ingen mening att klaga, jag har haft en lätt graviditet
så jag kan gissa att det finns gravida där ute som sitter och svär över mig just nu
som har haft en jobbig graviditet .....

Äntligen Fredag idag :D woohoo .... har jag tur så får patrik sluta tidigare, sitter och
håller tummarna .... Ikväll blir det parmesankyckling till middag, godis i soffan och
film, patrik har köpt Psalm 21 så den ska vi titta på .....

För tillfället har jag precis hängt massa tvätt, nu sitter jag och tittar på desperate
housewives och när det är slut ska jag ta ett bad och sen plocka och fixa lite hemma.

Ha en helt underbar fredag me era nära och kära, det ska jag ha :D

Bye Bye




Kommentarer
Stina

hihi du verkar alltid roa dig åt andra.. Vem ha gjort vad nu?? Dela med dig så jag också får skratta :)

2011-02-19 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!