Alla hjärtans dag

Är en totalt onödig dag, tycker jag. Man ska väl visa sin kärlek och
uppskattning jämt och inte bara för att det är alla hjärtans dag? Det
är ett dumt påhitt från USA som jag tycker att sverige kan bojkotta ....

Hur ska då jag och Patrik "fira" denna dag? Inte alls .... det är som
vilken dag som helst ..... däremot ska vi på bio och äta ute den 26e
men det är bara för att jag känner att jag vill passa på innan vår lillfis
kommer .... sen kan man inte bara dra på bio och göra va man känner
för .....

Va har vi haft för oss i helgen? Inte så mycket faktiskt ..... vi va iväg en
sväng till aspudden i Lördags för att hämta en resesäng som gubben hade
hittat på blocket ..... den va jätte smidig, har aldrig sett en sån förut men
den blir perfekt i sommar då vi ska till norrland och det är ganska ont om
plats där ..... Igår storstädade vi och på eftermiddagen kom min familj
över på middag, vilket va mycket trevligt ..... det va 5 veckor sen dom va
här sist och vi skämtade och sa det att nästa gång dom kommer så kanske
lillfisen har kommit :P haha .... det vet man ju aldrig ;) Nu är det exakt en
månad kvar till BF :D

Idag va det tänkt att jag skulle till mvc men jag har sovit piss inatt och haft
så jävla ont så jag ringde min bm imorse och avbokade ..... ringde även vc
för att beställa en ny till för glukosbelastning men dom svarade inte =/ ska
försöka ringa lite senare .... vet inte ens när dom har telefontid, det står inte
nånstans .... så man får liksom chansa och hoppas på det bästa ^^ helt
värdelöst .....

Nu tänkte jag ta ett bad och raka banen och fixa lite, måste även noppa
ögonbrynen .....

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Det står på vårdguidens hemsida om öppetider. Gå in där och kika på sök vårdcentral.

2011-02-14 @ 12:37:56
Anonym

jag behöver själva telefontiderna till labbet =/

2011-02-14 @ 13:43:04
malin spängs

kan du inte komma hit o plocka mina ögonbryn också? e helt jävla världelös på att plocka själv. den 26 blir min lillfis 3 månader ju:) tiden går så fort snart går han väl också;) tycker precis som du även angående alla hjärtans dag.. bojkotta skiten;)

ses måste vi göra snart också

kram

2011-02-14 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!