Ännu en helg till ända

Nu va ännu en helg till ända, vilket betyder att vi är ytterligare ett par
dagar närmare vår dotter :) Man får se det positiva för jag hatar Söndagar.

Eftersom att vi går i väntans tider här hemma så gör vi inte mycket på
helgerna ..... dels orkar jag inte göra speciellt mycket och sen vill vi gärna
vara nära hem om nåt skulle hända .....

I fredags va vi en snabbis till skärholmen ..... vi fyndade tre böcker på åhlens
bokrea, bl.a köpte jag bonniers barnbok, en gudagåva enligt mig ..... den
kommer jag ha stor nytta av :) Hade velat in på HM för att kolla efter några
amningsvänliga tröjor men ryggen pallade inte så jag sket i det, har ju presentkort
där som jag fick av Patriks föräldrar i julklapp :) Sen handlade vi hem lite mat
och så :) Jag hade förberett en myskväll me patrik men han somnade i soffan .....
vart inte direkt jätte glad så jag började störtböla och frågade om han inte
brydde sig om mig =/ haha ..... Ibland är det riktigt härligt att va gravid me alla
känsloutbrott ^^

Va tusan gjorde vi igår då?? =/ hmm ..... måste tänka lite ..... jo, vi va på maxi
och så köpte jag ett "bröstvårdsskydd" när man ammar ..... kollade efter stora
bindor men hittade inga .... några tips på bra bindor som man kan ha efter
förlossningen btw? Annars va vi nog bara hemma, gjorde kyckling me potatisklyftor
och tsatsiki till middag och sen låg vi och kollade på film .....

Även idag va vi ute en sväng och handlade, inte lätt när både jag och mannen inte
har nåt minne kvar och alltid glömmer nåt när vi handlar ^^ Va inne på apoteket
och köpte amningsinlägg och extra stora bindor, dock är dom ultratunna så jag vet
inte om dom är så bra? =/ Återstår väl att se .....

Sitter för tillfället ensam hemma ..... Patrik skulle iväg till huddinge för att möta upp
J och lämna tillbaka saker som vi har fått/lånat av dom ..... men jag fick inte följa me
sa J ^^ trist att vår vänskap måste påverkas för att jag och hans fru inte är vänner
längre ..... men men ..... är det så dom vill ha det så ..... Så min gubbe är på väg
dit nu och sen ska han till Robbans för att köpa kycklingsallad till middag, ska bli
riktigt gott :)

Sitter och kikar efter bärsele och badbalja, det måste vi ju köpa eftersom att vi hade
fått låna det av nilssons ..... Blir en tripp till IKEA för badbaljan och sen hittade jag en
relatvit billig bärsele på babyland som jag ska köpa i april :) Nästa månad eller i april
ska jag till jysk och köpa en babysitter också :)

Nu ska jag vila lite .....

Bye Bye




Kommentarer
Vestling

Tack för den fina kommentaren i min blogg :)

Jag kan bara rekomendera babybjörns bärsele hur skönt som helst att använda :)

Vi köpte vårat "relativt" billigt på lekmer.se det var det billigaste jag kunde hitta!



:) hoppas ni hittar ett som passar :)

2011-02-27 @ 17:36:38 | http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!