Det visste ni inte om mig

När jag va liten (ca 8-9 år) så va min största dröm att bli marinbiolog.

Jag älskar att äta is i alla dess former, kan äta 4-6 vanliga kartor om
dagen.

Jag har tre tatueringar, alla har min mamma betalat.

Jag är rädd för alla sorters småkryp och för avlopp.

När jag va runt 10-11 år så krockade jag me en skoter.

När jag va nyfödd så va jag tvungen att operera lillfingret pga nån
infektion.

Jag hatar att dansa, what so ever.

Jag ville börja på fotbollsskola när jag gick i fyran.

När jag gick på 6-årsverksamhet så blev jag "kär" i vår vikarie, han va så
söt.

Under större delen av mellanstadiet hade jag huvudrollen i olika skolpjäser.

I sjuan va jag med i en kör.

Jag valdes till lucia i skolan när jag gick i femman.



Nu vet ni lite mer om mig, visst det är mest gamla saker men ändå :P Jag vill
ha tips på vad jag mer kan skriva om min blogg. Börjar få lite bloggtorka så
kom me massa tips. Dock inget larvigt som dagens outfit eller dagens smink,
det är liksom inte min grej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!