Framtidsplaner

Nu har man äntligen fått ordning på e-legitimationen så jag har varit inne på
försäkringskassan och planerat och begärt föräldrapenning, känns skönt som
fan :) Hoppas bara att det blev rätt, förstod ju ingenting av det där =/ Men men,
det återstår att se .....

Sitter även och planerar min framtid lite grann, har lite planer som jag vill
försöka genomföra efter att Thea börjat på dagis .... Jag har velat bli fritids-
pedagog alt lågstadielärare i många år nu och det tänker jag verkligen satsa
på ..... Måste dock plugga upp lite ämnen först och medan jag gör det skulle
jag vilja jobba vid sidan av ..... utbildningen jag vill gå tror jag ligger runt 4 år
men det är det värt ..... Skulle gärna vilja ta reda på mer, har googlat massa
men hittar ingen relevant information =/ men det är ju planer för ca 2 år framåt
så jag behöver ju inte stressa på nu .....

Jag ser ljust på framtiden, är väldigt förväntansfull och spänd ..... men nu ska
jag först och främst tänka på den närmsta framtiden som kommer innehålla
många vakna nätter men också många underbara stunder ..... Snart är Thea
här och vi ska lära känna henne, vi ska åka upp till Jämtland på semester som
en riktig familj och vi har så mycket annat att tänka på :) Den här sommaren
kommer bli den bästa sommaren på många år, har jag en känsla av :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!