Hemma igen

Fy fan vilken natt det har varit :( Har fått minimalt me sömn iallafall,
dom där förbannade sängarna är så jävla obekväma och speciellt när
man är höggravid och inte kan sova skönt i en enda ställning ^^
Väcktes dessutom vid halv 5 imorse då en tjej kom in och delade
rum me mig ..... somnade om och blev väckt av en barnmorska vid
6 som tog blodtryck och urinprov ..... alla prover såg jätte bra ut på
morgonen iallafall :) Och resten av dagen har varit likadan, blodtryck
lite då och då och massa vila .... träffade en läkare som klämde och
kände på magen och konstaterade att Thea låg fixerad :D Hihi ....
Eftersom att alla morgonprover va bra så skulle jag få åka hem efter
några timmar ..... dom skulle bara kolla blodtrycket ett par gånger till
och då hade det stigit igen ^^ suck .... dom va osäkra på om dom skulle
låta mig åka hem för övertrycket va bra medan undertrycket va högt men
dom bestämde att jag fick åka hem trots allt ....

Ska tillbaka på Fredag morgon, ska först till labbet och ta massa prover, sen
ner till UL och kolla tösen och sen till förlossningen för en gynundersökning och
kolla hur mogen livmodertappen är samt kolla provsvaren ..... om nåt inte
ser bra ut kommer jag me största sannolikhet sättas igång antingen i helgen
eller nästa vecka ..... ser allt bra ut så kommer jag nog få gå tills hon kommer
självmant ..... så det ska bli jätte intressant att höra va dom säger :)

Vid halv 2 skrevs jag äntligen ut och min moster och mamma kom och hämtade
upp mig och så åkte vi upp till mamma ..... där satt jag tills älsklingen kom och
hämtade upp mig och så kunde jag äntligen åka hem :) va så himla skönt .....

Nu har vi ätit och tagit ett varmt bad ..... sitter och halvsover ^^ är så jävla
trött så det ska bli så skönt att krypa ner i sängen me mitt hjärta .....

Imorrn ska jag bara vila och åter vila, vilket jag tycker att jag gör nästan varje
dag ..... men men .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!