Hormonmonster AB ^^

Har verkligen mått piss i 3 dagar nu, bara gråtit och varit deppig ..... Min
älskade patrik har fått ta så mycket skit i onödan, jag har anklagat honom
för både det ena och det andra, dock inte helt utan grund ..... jag har varit
och fortfarande till viss del är arg på honom för att han har varit tanklös i
vissa avseenden ..... han har sagt saker som han vet sårar mig och i vissa
fall har han inte sagt det jag vill höra ^^ han har det verkligen inte lätt nu ....

Men jag är trött på att må dåligt och skapa tjafs, det tar på krafterna och är
sånt slöseri me tid ..... jag vill bara må bra igen, vara glad och lycklig me min
fina fästman .... jag vill fokusera på allt positivt och på va vi har framför oss,
att vi faktiskt blir föräldrar nästa månad ..... ska försöka svälja min stolthet och
be om ursäkt när han kommer hem ..... men jag behöver hans hjälp att må
bättre ...... är inne i nån självisk fas nu och behöver hela hans uppmärksamhet
för att känna mig trygg ..... undra va fan han ser hos mig?? jag är inte lätt att
ha och göra me, jag kan vara väldigt självisk, mitt humör är inte att leka me,
 och trots allt det så står han kvar vid min sida efter 5 år ..... är inte det helt
otroligt? jag förstår det inte .... jag skulle inte stå ut me mig ..... men jag är
glad att han verkar göra det ....

Annars har jag inte gjort mycket idag .... fick glädjande besked av bm idag ^^
eller inte ..... hon ringde spec.bm för att rådfråga dom och dom tyckte att jag
inte skulle vänta tills på tisdag me att kolla blodtrycket och lämna urinprov så
jag ska dit på måndagen också =/ suck .... aja, får väl pallra mig dit och hoppas
att blodtrycket har sjunkit .....

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

det handlar inte bara om att han alltid ska stå ut med hur du kanske kan vara utan också det att man måste arbeta med sig själv inifrån och ändra tankesätt om man vill få bort dåliga sidor hos sig själv... det är tyvärr bara en själv som kan göra det... självklart kanske han också kan ändra på saker och ting men istället för att koncentrera sig på varandras dåliga sidor måste man först och främst arbeta med sig själv, hur man vill vara innan man kan försöka få nån annan att ändra sig... den bittra sanningen tyvärr...

2011-02-04 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!