Känner mig värdelös

Har varit nere ett par dagar nu pga ingenting eller allting, vet faktiskt inte
riktigt =/ Hoppas att det bara är hormonerna, har ju knappt haft några
humörsvängningar alls hittils ..... Jag känner mig bara värdelös, ensam
och ful typ .....

Och givetvis är jag svartsjuk :( det är så jävla jobbigt ..... igår pratade
patrik nästan bara om sin jobbarkompis S, hon gjorde si, hon sa så, han
va hemma hos henne och åt lunch, han fick hennes hemnr ..... skitkul ^^
verkligen ..... åhhhh, idiot !!!!!!!! Han vet att jag är svartsjuk så varför måste
han dra upp henne?? det känns som om han vill att jag ska vara svartsjuk,
han verkar göra det medvetet .....

Det jag allra mest behöver nu är lite uppmuntran, lite snälla ord, lite ödmjukhet
men han verkar bara ha henne i tankarna :( det gör ont för just nu behöver jag
verkligen honom men det är lika bra att ställa in sig på att klara det här ensam ....

Är bara så trött och less på relationer, är trött på allt va förhållanden heter, jag
vill inte vara en flickvän, jag vill inte ha en pojkvän ..... jag vill bara vara själv
så jag slipper bli sårad, så jag slipper vara svartsjuk, så jag slipper allt ......

Är bara så ledsen, tårarna som aldrig slutar rinna .....




Kommentarer
Fanny

Det är tufft och vara i ett förhållande, men gud vad skönt det är att få stöd och hjälp när man behöver det!

Tex när lillan kommit, då kommer patrik säkert finnas där så mycket han kan! Kansske inte jämt, men mycket!

Och det är dom stunderna man måste lägga in i minnet och behålla för sig själv, för då känns allting lite bättre.

Det kommer bli bra, det är nog bara sista tiden och alldeles i början du kommer känna dig ensam jämt, men det går över, när ögonen kan fokusera på något annat än bara dig och bebis ska du se :)

2011-02-03 @ 13:56:12 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!