Max 17 dagar kvar

Jag kommer INTE bli igångsatt .... än, kanske jag ska påpeka :P Alla
prover såg bra ut, läkaren frågade va jag hade gjort och jag sa att jag
bara har varit hemma och han svarade att va du än har gjort så har det
gjort susen för dina värden ..... haha ..... blodtrycket låg på 140/105 men
han tyckte att det kunde fortsätta ligga där, dock måste jag läggas in om
undertrycket överstiger 105 .... Han såg att jag hade en liten livlig bebis
och det tyckte han va roligt :) För att sammanfatta allt så kommer jag få
gå tiden ut förutsatt att allt fortsätter se bra ut ..... Alltså kommer vår
dotter komma om MAX 17 dagar för dom lät mig absolut inte gå över
tiden, vilket känns jätte skönt :) Så om hon inte kommer innan BF så
kommer jag hur som helst bli igångsatt ..... Men jag hoppas hon kommer
snart för jag har så JÄVLA ont mellan benen, är alldeles öm och hon
trycker neråt som bara den .....

Idag är det iallafall Fredag och ikväll ska jag mysa riktigt mycket me
hjärtat mitt, det har varit ett par omtumlande och jobbiga dagar nu så
nu ska vi landa och koppla av och njuta av tiden som återstår ensamma.

När Patrik kommer hem ska vi till åhlens och bokrean :) tänkte köpa "den
stora boken om barn" :) sen tänkte jag ev sväng förbi HM och hitta nån
amningsvänlig tröja då jag kom på att jag inte har en enda sån tröja .....
Hur ska jag då kunna amma?? =/ Middagen blir kycklingsallad på robbans
och vit chokladmousse me hallon till efterrätt :)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, har varit uppe sen 05.20 ....

Bye Bye




Kommentarer
Anonym

Blir lite fundersam jag har ammat mina barn o det går aldelles utmärkt utan amningströja man behöver inte sån att kasta ut massa onödiga pengar på, o du som dessutom har skrivit ut i eran blogg att ni har dålig ekonomi pga folk är skyldig er pengar..... så måste det ju finnas annat att lägga pengarna på än massa strunt.... som böcker, dvd filmer amningstoppar m.m. spar pengarna istället BARN KOSTAR massor o det är alltid bra att ha en buffert undanstoppad. Jag tycker ni shoppar ofta o mycket onödigt då kan man inte ha så dålig ekonomi som du skriver eller......

2011-02-27 @ 11:47:43
Rebecca

Jag tänker inte köpa amningströjor då jag också tycker det är bortkastade pengar men jag har inga "amningsvänliga" tröjor what so ever .... man kan liksom inte amma i höghalsade tröjor, om du förstår va jag menar .... tänkte mer köpa linnen som är lätta att dra ner och tröjor me knappar som man kan knäppa upp :) Böckerna köpte vi på rea och dessutom va det en bok om barn, vilket jag verkligen inte tycker är bortkastade pengar då vi ska bli förstagångsföräldrar och inte kan ALLT än. Och även om man väntar barn så kanske man vill köpa nån film då och då. Och vi shoppar inte mycket och inga onödiga saker. Vi har allt till Thea nu och det är det absolut viktigaste och om vi känner att vi har råd att unna oss nåt så tycker jag att det är okej. Och vissa månader har vi bättre ekonomi än andra månader, men vi är varken luspanka eller jätte rika. Vi har så vi klarar oss.

2011-02-27 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!