Middag hos svärföräldrarna

Om dagen finns inget att skriva, har vart hemma och slappat ..... sover skit
numera så jag orkar inget :( Vaknar på mornarna av andnöd och kippar
efter luft, jätte läskigt ..... Önskar bara att lillfisen kunde sjunka ner och
fixera sig så att man kan andas igen .....

Ikväll va jag och Patrik bjudna till hans föräldrar på middag och det va jätte
trevligt och supergod mat och efterrätt :) Blev kyckling me ungsrostade rot-
frukter och rosépepparsås och till efterrätt fick vi vit chockladmousse me
hallon, supersmaskigt :) Fick patriks syrras barns bilbarnstol också, jätte bra :)
Och patriks mormor hade stickat två mössor till tösen och ett par sockor, så
himla fina :) Jag beslutade att Thea ska få åka hem i en turkos dress me mössa
och sockor som patriks mormor har stickat :) Och en vit långärmad body under
så hon inte fryser. Vi fick även taxipengar om vi tar taxi till BB :) Patriks päron
åker ju till filippinerna på lördag och kommer hem igen 8 dagar innan BF så om
dom har otur så har vår lillfis redan kommit när dom kommer hem men vi lovade
att mmsa en bild när hon har kommit oavsett om dom är hemma eller inte.





v36+1 :) Ser lagomt munter ut ^^ hade precis kommit hem från middagen
och va trött och hade förvärkar.

Nu har jag och älsk precis badat, ska väl glo på tv en stund innan det är dags
att sova, ska bli skönt kan jag lova.

Bye Bye




Kommentarer
malin spängs

om du vill ha sällskap så säg till

2011-02-17 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!