Så ont

Idag trodde jag fan att förlossningen va på G ..... jag har haft så
fruktansvärt ont hela eftermiddagen .... Har känts som världens
mensvärk som strålade ut i ryggen och nerför låren samt små
hugg vid äggstockarna .... Ville bara lägga mig ner och gråta ....
Förmodligen va det bara kraftiga förvärkar eller så har hon börjat
fixera sig ..... får höra vad BM säger på måndag ...... Nu börjar det
gå över, småilar lite uppför ryggraden men ska värma vetekudden
och se om det går över .....

Jag och Patrik ska strax inta soffläge, äta lite godis och kolla på "psalm
21", den där svenska rysaren ..... får se om den är sevärd ^^

Men ha en jätte mysig fredagskväll me era nära och kära :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!