Segt

Den här veckan har gått lite för segt :( Det är "bara" onsdag idag och jag vill
att det iallafall ska va torsdag =/ suck ..... är så nedrans less på att sitta själv
hela dagarna .... saknar patrik massor när han är på jobbet ..... vill bara ha
Fredag ..... Saknar honom idag fast jag är lite grinig på honom, eller inte grinig
men .... äh, jag är nåt på honom men jag vet inte vad .... gillar bara inte hur
han ignorerar mig vissa gånger och hur han får mig att känna mig totalt bortglömd
och ointressant =/ jag är inte sur eller ledsen, jag vill bara att han ska se mig
också, att han ska vara intresserad av mig me .... men det är väl bara att gilla
läget ^^ ens flickvän är väl inte lika intressant efter 5 år som en kompis är som
han inte pratat me på länge ^^ whatever .....

Idag fick jag ÄNTLIGEN tag på labbet på vårdcentralen så jag ska dit på Måndag
kl 8 ..... gillar verkligen inte tiden men det ska bli skönt att få det gjort .... ska ju
även till BM på måndag så jag ska be om en tid vid halv 11-11 så jag kan gå direkt
till henne från vårdcentralen ..... tänker inte åka hem för att sen åka tillbaka nån timme
senare .... ska även dit imorrn eftermiddag för att lämna urinprov och kolla blodtryck ^^
Men det är efter kl 4 så patrik skjutsar mig och följer me :)

Inatt har jag sovit mycket bättre även fast jag har behövt springa på toa stup i ett
men nu börjar tröttheten smyga sig på :( men jag ska ta ett bad senare och sen måste
jag verkligen röja lite hemma ..... diskbänken är full me mjölkkartonger =/ inatt drack
jag upp 3 liter !!!! det är fan inte klokt men det är gott ;)

Tänkte även dra igång en gissningslek den 1 mars :) då får ni gissa på när tösen kommer
samt vikt och längd, tyvärr vinner inte vinnaren något förutom äran, vilket kanske inte
är så fel? Tycker mest att det är en rolig grej om vem som kommer närmast :P

Ni får ha en bra lill lördag :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!