Sjuttioelfte besöket hos MVC

Ja, i eftermiddags va det dags för mvc igen ^^

Allt såg bra ut, eller relativt iallafall ..... blodtrycket låg på 130/95, så det va
lite högt :( Ingen äggvita iallafall ..... vi pratade om förlossningen, va jag hade
för tankar kring den och vad jag ville ha för smärtlindring ..... hon undrade om
jag skulle amma ..... och lite såna saker bara ..... Hon tog reda på telenr och
adress till närmsta BVC och gav mig också fast jag redan själv hade tagit reda
på det :) Hon är verkligen så supergullig, vår BM .....

Ska tillbaka på måndag direkt efter glukosbelastningen och då är det vanligt
rutin-besök, dvs ta SF-mått, lyssna på tösens hjärta, klämma och känna på
magen och det där .... Patrik missar det igen men det är ju inget nytt som
händer så han missar inget direkt ..... dessutom är hon ju här om max 4,5
vecka :D

Ville bara uppdatera om hur det gick idag :)




Kommentarer
lotta

Det var ju bra att BM var nöjd men ditt BT var väl fortfarande lite högt.

Hoppas att du blir nöjd med din BVC.

2011-02-18 @ 07:48:36
Rebecca

Jo, blodtrycket va fortfarande högt men hon sa att det har legat runt där hela tiden så för mig va det "normalt" ..... så länge det inte steg ännu mer så va det ingen fara :)



Ah, jag hoppas också att jag blir nöjd me mitt BVC, hade en kompis som har haft massa strul me sitt och det vill jag verkligen inte ha.

2011-02-18 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!