Slapp Lördag

Idag va det tänkt att vi skulle ha åkt till min halvsyster för hon hade ordnat en
födelsedagslunch för min farmor och så skulle mina kusiner och min faster ha
kommit men jag sov skit inatt och hade ont så jag va helt död imorse .... va lite
trist men men ..... Jag får ordna en träff när Thea har kommit så dom får träffa
henne :)

Runt 12-tiden blev jag trött på att bara sitta hemma så då frågade jag Patrik om
vi kunde åka ut till Björkviks havsbad och det va inga problem ..... eftersom att
jag har så ont när jag går så blev det ingen promenad där men vi tog lite fina
kort iallafall :) och sen va det skönt att bara komma ut lite när det va så fint
väder :)



Väl hemma igen va det som om luften gick ur både mig och Patrik =/ Vi
fixade lite sen lunch, sen tog vi ett VARMT bad och lade oss i soffan under
täcket och kollade på Ronja rövardotter och det är det vi gör just för stunden
också :P Tänkte väl börja me maten om liten stund, ikväll blir det lövbiff me
pommes och bea ..... ska bli väldigt gott ....

Sitter och kikar runt och letar efter sällskapsspel, vore roligt att köpa ett par
spel och spela när man bjuder hem vänner och familj på middag ....
Tycker det är jätte roligt, synd bara att nya spel ska va så satans dyra =/

Nu ska jag låta mannen få sätta sig :)

Bye Bye




Kommentarer
Tine

Har bebisen ploppat ut? :P

2011-02-21 @ 18:59:57 | http://monkeyhey.blogg.se/
Madde

jaa man börjar undra ;)

2011-02-21 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!