Stor besvikelse

Igår bestämde jag mig för att bädda spjälsängen idag, och jag va så
förväntansfull så jag började redan lite smått igår kväll ..... och så
skulle jag sätta på påslakanet på täcket och påslakanets storlek täckte
drygt halva täcket, det va me andra ALLDELES för litet :( och jag blev så
besviken ..... hade sett fram emot att bädda hennes säng och fixa idag men
det sket sig ..... vi ska åka till city gross och se va dom har för storlek på
deras bäddset och är dom också för små blir det en tur till IKEA på fredag
kväll ....

Ja, allt blir ju inte som man tänkt sig uppenbarligen ^^ Istället får jag roa
mig me att börja packa BB-väskan lite smått och städa ..... JIPPI !!!!!! Har
ingen som helst lust att städa men jag måste verkligen och Patrik måste
verkligen dammsuga, det ligger grus och sand överallt ..... håller på och
blir tokig ....

Jävlar !!!!!!!! jahapp, då kan jag inte packa BB-väskan idag heller :( Kom på
att jag inte når den och jag vill inte hålla på och klättra på stolar heller så
jag får be Patrik ta ner den ikväll så får jag packa imorrn =/ suck .....

Så idag blir det enbart en städdag me småplock, tvättning och allt annat ^^

Äsch, det kunde ha varit värre :P Försöker jag intala mig iallafall .....

Min lilla älskling väckte mig imorse, hon sparkade på mig blåsan och sträckte på
sig så mycket hon kunde åt alla håll ..... ja, det va bara att kliva upp ....

Nä, har väl inte tid att sitta här längre men vi hörs väl när vi hörs :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!