Theas hörna

Idag gjorde jag klart Theas hörna och jag blev jätte nöjd, dock skulle jag
vilja ha nåt att byta ut tavlorna me på hyllan men vet inte vad =/ Nån som
har nåt förslag?

  

 

Nå, va tycks? Är det en liten fin bebishörna?

Va har jag gjort mer idag då? Inte mycket. Har haft ont mer eller mindre hela dagen :(
Man märker verkligen att kroppen börjar förbereda sig på förlossning nu ^^ Även om
det är fyra veckor kvar så ..... Har tvättat också och fixat lite .....

Lilltjejen har haft hicka hela eftermiddagen, nu ser och känner man dom utanpå magen,
märkligt :) Försökte filma men så fort jag tog fram kameran så slutade hon ^^ envis
liten dam vilket jag redan har påpekat flera gånger :P

Jag sitter och väntar på att gubben min kommer me middag, idag fick han som han ville.
Han har småtjatat om kebeb på palmyra så idag bestämde jag att vi kunde äta det :)
Han borde snart va hemma tycker jag.

Fredag är det idag :) blir mys i soffan me film och lite gott.

Imorrn ska vi till aspudden och hämta en resesäng till tösen, har aldrig sett en sån modell
förut men den va supersmidig. Patrik hittade den på blocket för 200 kr har jag för mig.
Annars imorrn ska vi STORSTÄDA, och tro mig, det behövs !!!!!!!! vi har inte dammsugit på
snart 2 veckor och knappt rört ett finger nånstans. Gissa om jag håller på och går under
eller? Ska iallafall bli så otroligt skönt me ett rent och välstädat hem igen.

Bye





Kommentarer
Christina

åååh såå fint du har gjort, jätte gulligt :D jag tycker inte du ska ändra nått <3

2011-02-12 @ 16:58:07
Rebecca

Tack så mycket =D tycker också att det blev jätte mysigt fast hon behöver lite mer mjukisdjur :P hihi .....

2011-02-12 @ 22:18:52
Anonym

va gulligt:)

2011-02-15 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!