Livet är härligt

Nu börjar allt rulla på som jag vill :) Planerade och begärde föräldra-
penning igår kväll, fick ett samtal från försäkringskassan idag som bara
ville kontrollera lite men allt va iallafall rätt ifyllt så det är klart :D har
varit orolig att det ska bli massa strul me fp men jag har visst oroat mig
i onödan ^^

Fick hem reklam om åhlens bokrea som startar den 23e och blev över-
lycklig när jag såg att dom hade en bok där som jag varit på jakt efter
ett tag så efter löning ska jag och Patrik dit och shoppa lite :) Det ser jag
verkligen emot ..... på tal om böcker så har M böcker som tillhör patrik
och hon har endel gamla tatueringstidningar som jag gärna vill ha tillbaka
och vi har lite grejer som tillhör dom, vore skönt om rätt saker kom till rätt
ägare så slipper man tänka på det .....

I eftermiddag ska jag och Patrik till mvc för att lämna urinprov och kolla
blodtrycket, samt för att boka nya tider till nästa vecka ..... Är verkligen så
less på alla kontroller men jag ska inte tjata, det är för mitt och Theas bästa,
jag vet ..... Och Thea blir bara livligare och livligare för varje dag, har hört
och läst om att bebisar brukar lugna ner sig mot slutet just för att det är så
ont om utrymme att röra sig på men Thea lever rövare mer än någonsin nu.
Igår kväll när vi gick och lade oss så höll hon mig sällskap i säkert 1 timme
nonstop, hela förmiddagen idag har hon varit aktiv. Kommer sakna hennes
buffande som bara den sen men å andra sidan så kan jag gosa me henne på
riktigt då :D Åh, va jag längtar efter min lilla tjej ..... men jag har massa andra
saker att se fram emot innan så förhoppningsvis går tiden lite fortare då =/

Nu börjar mitt liv ordna upp sig och jag är så otroligt lyckligt lottad .... jag kan
inte begära mer, jag har allt jag behöver ..... Livet är härligt ..... och tänk, om
inte alltför lång tid är det vår ..... en ny tid börjar då, en ljusare tid :) Längtar
efter varma sommarkvällar, att få grilla, åka på semester, ta en kall cider,
umgås me människor man trivs me ..... på våren och sommaren blommar allt
upp och livet blir till en dans på rosor ..... Jag längtar !!!!!!!!

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!