Mitt i veckan

Nu ger jag fanimej upp ...... är så trött på alla s.k vänner som sviker en pga
olika val jag gör. Varför inte bara respektera mina val och låta det va??
Speciellt eftersom att valen jag gör inte har ett skit me mina vänner att göra,
ändå tar dom illa upp och säger upp bekantskapen =/ Åh, blir bara så trött.


Skitsamma .......

Även idag kom min älskling hem och åt lunch, han passade även på att måla
sovrummet en första sväng :) Medan han målade så bäddade jag Theas säng
och den blev jätte fin :) jätte mysig och riktigt flickig :P haha ..... Imorrn ska vi
bära in den till sovrummet och då ska jag göra ordning hennes hörna på riktigt.
Kommer komma upp bilder under helgen senast :)

Trots att jag äter järntabletter är jag helt slut från det att jag vaknar till att jag
går och lägger mig :( Har ingen energi alls, skulle kunna sova bort hela dagarna
utan problem. Är så trist att inte orka göra något, speciellt när man har ett hem
som måste städas och fixas, tvätt som ska tvättas och vikas, disk som ska diskas
osv. Tur att jag har en karl hemma som hjälper till me mycket :) Han är en pärla
just nu.

Hmm, ska nog sätta på en maskin iallafall fast efter att jag har badat :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!