8 veckor till BF

Idag är det exakt 8 veckor kvar till tösen är beräknad :D Det börjar
verkligen närma sig me stormsteg nu ...... känner mig lite smått
stressad men jag och patrik ska åka och köpa dom sista "småsakerna"
om ett par dagar och jag och hans mamma ska ju till IKEA nästa vecka
eller veckan efter det och köpa spjälsängen :) Sen är allt klart och det
ska bli så skönt, då ska jag bara koppla av och njuta av den sista
tiden .... fast å andra sidan är jag stressad av att patrik aldrig gör klart
lägenheten också =/ det är så lite kvar ..... men jag får väl fortsätta
tjata ^^ killar, vet ni :P

Idag har jag hållit igång hela dagen och det märks nu ^^ ryggen är helt
paj, min höft låser sig och jag har ont i ena knät .... men men ..... har haft
fullt upp idag  ..... som att tvätta, stryka en J-VLA massa gardiner, kliva upp
och ner för stolar, hänga tvätt, laga mat .....

Nä, nu ska jag fortsätta fundera ut på va tösen kan tänkas behöva mer när
hon kommer :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!