Adjö, mina älskade katter :(

Ikväll kommer ett par hit och ska titta på katterna och jag är nästan 100%
säker på att katterna kommer bli sålda ikväll ..... dom lät väldigt intresserade
och hade varit ute efter just två hankatter en längre tid ..... och hon tyckte att
det va extra roligt me två olika raser ..... så dom kommer hit efter kl 5 så att
patrik är hemma och får säga hej då också :( usch, kommer gråta floder, sitter
nära gråten redan nu ..... det är jobbigt att behöva sälja dom men vi gör rätt ....

Nu ska jag passa på att umgås me mina små älsklingar dom få timmar dom är
kvar hos oss :(

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!