Bästa dagen på länge

Gårdagen va helt underbar :D På förmiddagen städade jag och Patrik, sen åkte
han till kungens kurva för att handla och för att kolla me babyland om vi kunde
hämta vagnen tidigare .... under tiden satt jag som på nålar hemma och va
jätte spänd, ville så gärna få hem vagnen .... efter drygt en timme ringer han
och berättar att han har vagnen me sig :D Blev så otroligt glad .....

Han kom hem och satte ihop vagnen och så gick vi omkring me den i lägenheten
lite ..... han är stolt som en tupp över vagnen och ännu stoltare kommer han vara
över vår lilla flicka sen .....

Här är vår vagn, en teutonia fun 2010 :) Det är både sitt och liggvagn .... är jätte
nöjd me den och det ska bli så roligt me första premiäråkturen när thea har kommit :)


Jag hann precis duscha en snabbis innan min mamma och moster kom hit för
att äta middag :) Bjöd på lax i ugn me kryddor, grädde och parmesan och till
det, kokt potatis .... efterrätten blev äppelpaj me vaniljsås .... min moster va
jätte skeptisk till lax för hon äter inte lax i normala fall och det gör inte jag heller
men min lax älskade hon och hon tog till och med två portioner ..... haha, roligt att
maten uppskattades iallafall :) Vi satt och snackade lite och dom fick såklart se
vagnen och tyckte den va jätte fin .... när dom rörde sig hemåt så följde vi me för
mamma hade fått en tv av patriks mormor så vi skulle lämna den ....

När vi kom hem tog vi ett bad och sen däckade vi =/ haha .... va så slut ....

Idag är jag riktigt seg, har haft mardrömmar inatt samt sprungit på toa stup i kvarten ....
Saknar att få lite mer sammanhängande sömn men det kan jag glömma det närmsta
halvåret :P suck .... sitter för tillfället och tittar på Eclipse ..... efter det ska jag ta bort
alla juldukar för nästa helg ska jag och patrik städa bort julen och vintern :D Längtar
massor efter att få sätta upp nya gardiner, lägga på nya dukar osv .....

Ha en bra måndag :)

Bye Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!