En ny början

Vill börja me att gratulera Sofi som födde en liten pojke tidigare idag :D Blev så
avundsjuk, vill ha vår thea här hos oss också :( och sen är jag avundsjuk att hennes
förlossning gick så otroligt fort :O Hoppas jag får en lika snabb förlossning .... men
det återstår att se .... tror fortfarande att jag kommer få en smärtsam och långdragen
förlossning =/

Vad har jag och gubben min gjort denna första dag på det nya året då? Känns som om
vi har sovit bort halva dagen minst ... vi gick och lade oss runt 01 inatt, sen ringde
pojkens föräldrar runt halv 3 och ville ja skjuts från huddinge in till stan så han skjutsade
dom medan jag låg kvar och sov .... en timme senare kom han tillbaka men då va han för
pigg för att sova så då va vi vaken till minst 5 på morgonen och sen gick vi upp runt 10
och kollade på tv ovh runt halv 12 gick vi och lade oss igen och sov till nästan 2 .... vid 4
tog vi ett bad och sen åkte vi till kvantum och handlade lite och sen förbi robbans och
köpte middag, blev kycklingsallad som vanligt där :)

Nu sitter vi ovh glor på tv, ska snart se fångarna på fortet ..... har fått tandvärk igen,
samma slags tandvärk som förra gången fast inte lika skarp, den ligger på lur =/ Måste
ringa tandläkaren på måndag men jag drar mig verkligen för det .... har blivit så jävla
tandläkarrädd :(

Imorrn kan vi iallafall inte ligga och sova halva dagen för kl 12 ska vi möta upp Nilssons
utanför IKEA för att käka lunch och så ska vi köpa en skötbädd och en hylla till thea ....
och så ska vi köpa en almanacka antingen före eller efteråt ...... Imorrn är även patriks sista
lediga dag, känns lite trist men det ska bli skönt att återgå till vardagen också .... dessutom
jobbar han bara 4 dagar .... på fredag drar vi upp till tierp idag men bara över en natt ....
hans föräldrar ville rå om oss lite :)

Nu börjar fångarna på fortet men vi hörs imorrn :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!