Förvärkar och irriterad

Har haft förvärkar till och från hela dagen, vissa mer smärtsamma än
andra ..... jag svettas som en gris, mår illa och det gör mig på dåligt
humör och lättretlig .... Är sällskapssjuk så det heter duga :( vill att
min älskade fästman ska komma hem och ligga och kramas me mig ....

Nej, jag har inte världens bästa dag idag :( Men det är bara att stå ut,
va ska man annars göra? ^^

Igår kväll var jag, Patrik och min moster hos Camilla och björne, har inte
varit där nere på evigheter och dom har renoverat sen dess och fått det
jätte fint :) ÄLSKADE deras kök, det va så stort och fint ..... skulle verkligen
älska att stå och laga mat där :P Vi blev bjudna på marängswiss (?), va
supergott .... fick även en sen julklapp, fick ett relationsspel :) Vilket kan
behövas när tösen har kommit och man lätt kan glida isär =/ Vilket jag
inte hoppas eller tror att vi gör men man vet ju aldrig .... vi va iallafall där
ett par timmar och det va supertrevligt :)

Och idag ska jag fixa lite hemma, småplocka och lägga disken i blöt .... ska
fasiken lägga mig och vila också, och förhoppningsvis bli på lite bättre humör ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!