Haft en helvetesnatt

Är lika död idag som jag va igår kväll :( Har haft en helvetesnatt som bestod av
mardrömmar varvat me vanliga drömmar, sen hade jag sån förbannad foglossning
så jag ville bara slita av mig ****** varje gång jag skulle på toa som jag för
övrigt sprang på konstant ...... som om det inte vore nog så hade jag en snarkande
fästman precis vid örat ^^ Så nej, min natt har inte varit lugn och skön .....

Kan ju vila om jag vill under dagen och jag funderar på att lägga mig i soffan en
stund senare .... har tagit ett bad och rakat mig överallt men patrik måste få finjustera
lite där jag inte kommer åt, har liksom bara rakat på måfå mellan benen men jag kände
mig så jävla äcklig och ofräsch ..... dessutom har jag inga problem me att patrik
hjälper mig så, varför inte :P

Hade även tänkt plocka undan, bädda sängen och lägga disken i blöt men min ork är
borta ...... kanske återfår den om jag vilar en stund :P haha ....

Fan, det är redan Onsdag idag :D Weeeiiiii, snart är det helg igen ..... nu rusar veckorna
bara förbi, så underbart .....

Hmm, nä ska väl klä på mig och börja plocka lite :)

Förässten, jag saknar att få kommentarer :( va en period när jag fick mycket kommentarer,
både negatvia och positiva men nu va det länge sen :( även om man bara skriver för sin
egen skull så är det roligt att få kommentarer :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!