Hemma igen

Skönt att va hemma, är så jävla trött och på halvdåligt humör men det börjar gå
över ..... men snart blir det iallafall sängen, känner jag =/

igår kväll när jag och patrik kom upp till hans föräldrars torp så visade dom oss
ombyggnaden av ludagården som ska bli gästrum och det va verkligen skillnad,
kommer bli jätte fint när det är klart :) Sen fick vi riktig lyxmiddag, blev oxfilé
me potatisgratäng och rödvinssås :D till efterrätt fick vi en mäktig chokladgrej
me grädde, orkade bara halva så gubben min tog gladeligen resten, jäkla gottegris
som han är ^^ Sen satt vi och pratade massa och så spelade vi kort fram till 11 ...
va ganska trött så jag stupade i säng då, tyvärr sov jag dåligt och det resulterade
i rygg och höftont på morgonen :(

Idag har patrik huggit lite ved och slagit ner det gamla utedasset, jag har gått  några
promenader och blivit daltad me ^^ bara för att man är gravid så känns det som om
alla är så jävla puttenuttiga ..... jag kan nog bädda ner mig i soffan själv me en bok men
nä då, patriks mamma tvingade mig att lägga kuddar under knäna för att göra det
bekvämare, jag va tvungen att sätta på mig en tjocktröja för att inte frysa, jag va tvungen
att ligga på ett visst sätt för att avlasta ryggen .... suck ..... visst, det är jätte gulligt att
dom "vill mitt bästa"  men idag va det bara för mycket ..... vid 14-tiden kom patriks
mormor över och så åt hon lunch me oss, blev nån lövbiffröra me pasta, ganska gott ....
Innan jag och patrik började rulla mot stockholm igen så åkte vi till hans mormor för att
hämta en tv åt min mamma ....

När vi kom hem så åkte vi till city gross för att handla lite ... blev lite bröd, godis, dricka,
lax m.m ..... laxen är till imorrn om ni undrar :)

Lilltjejen börjar töja ut magen ordentligt nu och det gör så ont emellanåt ..... men hon
är livlig som bara den :)

Nä, ha en bra lördagskväll ...

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!