Hos mvc

I eftermiddags var jag och älsk hos mvc :) Älskar besöken där, det är
liksom höjdpunkten i våra liv ..... tills tösen har kommit såklart .....

Allt såg bra ut iallafall, blodtrycket låg normalt och jag hade inte fått mer
äggvita men jag ska ändå gå där varje vecka nu fram till förlossningen ....
Fick lite skäll pga för lågt socker och för stark färg på urinet (inte konstigt
eftersom att jag varken hade ätit eller druckit sen igår) .... men min BM
vet att jag brukar äta och dricka ordentligt så :P Fick lyssna på töesens
hjärta och det slog så fint .... BM klämde och kände även på magen och
konstaterade att tösen har vänt sig neråt nu och kommer ligga så fram till
förlossningen ..... rumpan låg uppåt, ryggen på höger sida och benen på
vänster .... fick väga mig och hör och häpna, jag har gått upp 2 hela kg !!
Haha .... inte illa va :P BM sa att magen va det som bara växte på mig ....
När hon mätte magen så hade jag gått tillbaka till normalt .....

Efter mvc åkte vi upp till min moster för att ställa den viktiga frågan :P När
det väl va dags så kunde varken jag eller patrik få fram ett ord så jag skickade
ett sms till henne =/ haha .... frågan va om hon ville bli gudmor åt Thea och hon
blev jätte glad och ville verkligen bli gudmor :) Jag hade räknat me att hon skulle
bli glad .... det är det minsta jag kan göra för henne, hon har ställt upp för mig
hela mitt liv och hon är mer som min mamma än min riktiga mamma ..... så
därför kändes det så rätt att fråga henne :)

När vi kom hem så gjorde vi mat, köttfärssås och pasta .....

Nu sitter hjärtat och tittar på en dokumentär om cornelis wreijsvik (?) och jag
håller på och avlider =/ nu börjar det bli jobbigt att va gravid, riktigt jobbigt :(
Jag har svårt att andas, blir andfått av minsta lilla, t.o.m när jag står still, jag
svettas som en gris, allt jag gör är tungt och jobbigt, lillan trycker neråt som
bara den, det kryper i benen osv MEN, när hon sparkar och bökar omkring så
glömmer jag allt det andra .... Man får tänka positivt, det är bara 2 månader
kvar nu sen ligger hon i min famn och myser .....

Ha en bra tisdags kväll, jag ska försöka ha det iallafall ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!