Jag älskar dig,Thea

Jag trodde aldrig att jag skulle bli gravid, inte efter att ha försökt så länge utan
resultat, inte efter att aldrig ha blivit gravid förut under alla år. Men att du
kom till är det bästa som någonsin har hänt mig. Du gav mitt liv en mening,
du gav mig livsglädjen tillbaka. Och att du kom till just nu och inte innan
måste ju ha betytt något, hur som helst var du värd att vänta på.
Du ligger i min mage och växer för varje dag tills en dag då du
har växt klart och är redo för livet utanför. Då finns jag och pappa där
för att älska och vårda dig. Du kommer ge oss så mycket glädje, det gör
du redan nu. När du sparkar me dina små fötter så hela min mage
guppar så får jag tårar i ögonvrån, varje gång pappa får sig en
spark känner jag en sån innerlig glädje över att vi väntar dig.

Om drygt 2,5 månad får jag äntligen hålla dig i min famn, min älskade
Thea Gun Anna Nilsson






Kommentarer
josefine mamma till Alicia

så fint skrivert :) jag önskar er all lycka :) Mvh josefine

2011-01-11 @ 17:44:30 | http://aliciasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!