Jobbigt :'(

Nu är mina små hårbollar sålda och det är jobbigt :( En stund innan köparna
kom så lade sig bägge katterna i min famn och då kom såklart tårarna, det va
som om dom ville säga hej då :( ... det va så jobbigt att veta att det va sista
gången som jag skulle få kela me dom ... Men jag lyckades hålla mig fri från
tårar medan köparna va här men så fort dom hade åkt så grät jag .... Men jag
tror och hoppas att dom får det bra där .... vi ska åka och hälsa på i sommar :)





Dom sista bilderna på mina älsklingar som jag tog idag :(

Nu får man ta nya tag och se fram emot förlossningen och livet me Thea :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!