Mysigt värre

Jag förstår inte va min dotter håller på me i magen men mysigt är det
iallafall :) Allt hennes bökande får min längtan efter henne att växa ännu
mer :( Åh, va jag vill att hon ska komma nu .... Men nu är det bara 2
månader kvar och sen är hon här ... förstå, två månader !!!!!! Jisses, jag
hinner inte me ..... samtidigt som jag är skräckslagen över att mitt liv
kommer vändas upp och ner så ser jag fram emot att bli mamma ....

Var ju på förlossningskurs igår kväll me hjärtat och det va väl rätt så
intressant .... jag visste redan mycket men Patrik tyckte det va lärorikt
och intressant och det va mest för hans skull som vi gick :) Patrik blev
förvånad över hur mycket folk det va där, han hade typ räknat me hälften :)
Det va en ganska surrealistisk känsla att vara en gravid kvinna me MASSA
andra gravida kvinnor, va nära att skratta flera gånger .... såg så roligt ut me
alla magar och alla vaggande kvinnor ..... och under pausen va varenda tjej
på toa, det va så himla roligt ..... hahahaha ..... som sagt, det va en underlig
kväll igår ..... jag är gravid, jag ska föda om 2 månader men jag ser mig inte
som gravid, jag kände mig "utanför" liksom .... helt weird .....

Jaha, idag är det torsdag ... tycker att den här veckan bara har släpat sig fram,
den har varit skitsegt fast vi har gjort saker ..... men men, imorrn är det äntligen
fredag iallafall :) så får jag hoppas att nästa vecka bara rusar förbi :P Ikväll ska
jag och Patrik skjutsa maria och moa till adidas outlet i hammarby sjöstad, själv
har man inget ärende dit förutom att titta på nåt åt Thea men vi har inga planer
på att handla nåt själva .....

Idag är det städdag på vår gata, vilket behövs ..... var så mycket snö och is så nu
håller dom på och pligar bort allt, då kan man iallafall gå ut utan att riskera att
halka på en gång ^^ Usch, är så trött på snön, vill ha värme och sommar nu .....

Jag ska väl sätta igång lite hemma me att bädda sängen, plocka och försöka diska
lite :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!