Nu får tösen komma

Börjar me att säga att jag och Patrik va på mvc igår för att lämna urinprov och
ta blodtryck och vill ni veta vad??? Blodtrycket va toppen och INGEN äggvita :D
Så otroligt skönt ...... men min bm vill att jag fortsätter gå varje vecka för
säkerhets skull .... Hon lyssnade på tösens hjärta och det slog så fint .... jag fick
även väga mig, har gått upp drygt 1 kg till sen förra besöket .... så sammanlagt
3 kg, vilket inte alls är så farligt .... får hoppas att det inte överstiger 10 kg, då
kommer jag bli lite orolig =/ haha .....

Idag tänkte jag va så smart och montera spjälsängen själv men jag är inte så
händig och förstod inte riktigt instruktionerna så jag va snällt tvungen att vänta
tills min händige karl kom hem från jobbet =/ Men så fort han kom så vart spjäl-
sängen klar i ett nafs :) Vi flyttade in den i sovrummet på sin rätta plats och vi
lade i madrassen, dock me plasten på och spjälskyddet ville jag bara se hur det
såg ut i :) Kliar ordentligt i fingarna, vill ju börja bädda och fixa allt nu på en gång
men det är ju tidigt :( får vänta ett par veckor till .... hyllan som ligger under
sängen ska upp på väggen där tavlan hänger sen :) Men redan nu älskar jag hennes
lilla hörna, den är så mysig och inbjudande :)



Annars då? Jo, jag och min karl sitter och smälter maten för tillfället :) Patrik fick
välja mat ikväll och han gjorde ett väldigt bra val, nämligen parmesangratinerad
kyckling :) det är så jäkla gott .... vi ska smälta maten en stund till och sen blir det
ett bad och sen ska vi kolla på "män som hatar kvinnor" och äta lite glass och lite
godis :) Helt enkelt en mysig fredagskväll .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!