Nu väntar vi bara

Igår kväll beslutade jag och patrik att sälja våra älskade katter :( det känns
såklart jätte tråkigt men det är det enda rätta, känner vi .... jag har inte orken
att ta hand om dom eller att dammsuga varje dag, jag har inte engagemanget
att sitta ner me ceasar en stund varje kväll och borsta honom .... om jag har inte
det nu, hur ska jag då ha det när tösen har kommit? Jag vet att katterna kommer
försummas om dom stannar kvar här för thea kommer ta så mycket av vår tid och
jag känner att det är bäst om katterna kommer till nån som har tid och ork att ta
hand om dom på bästa sätt .... så sent igår kväll lade vi ut en annons på blocket
men jag tror att vi måste sänka priset, dels för att det är två katter och dels för att
dom inte är kattungar .... det gör att dom blir lite svårsålda .... så nu väntar vi bara
på att nån ska höra av sig .....

Här är länken till annonsen om nån är intresserad :) http://www.blocket.se/stockholm/En_perser_och_en_norsk_skogskatt_bondkatt_bla_31421336.htm?ca=11&w=1


Fy fan va jag kommer sakna er :love:

Idag började ju Patrik att jobba igen och vår vardag har börjat om, känns inte alls
roligt :( Har blivit så van att ha honom hemma, att ha sällskap varje dag ..... men
men ..... snart kommer man väl in i vardagslunket .... får tänka positivt, får tänka att
jag bara har 2,5 månad själv .... sen har jag thea att ta hand om 24/7 så egentligen
borde jag väl bara njuta av ensamheten :P På tal om tösen så skrämde hon mig ordentligt,
har nämligen knappt känt henne sen nyårsafton ... har bara fått nån ynka liten puff och jag
blev orolig att nåt va fel men idag när jag låg i badet så levde hon rövare i magen och jag
grät av lättnad .... har saknat hennes sparkar så mycket .....

Nu ska jag klä på mig lite och sen lägga mig i soffan och glo på tv .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!