Orkar inte

Sitter fast i soffan och glor på tv =/ ska ju städa och plocka men jag sitter där
jag sitter .... orkar inte förmå mig att sätta igång me det jag måste ..... har
tagit några sista kort på katterna också .... tösen tröstar mig me massa sparkar,
känns fint att hon finns där inuti ....

Nä men för tusan ..... det här går inte ..... om 4 timmar är dom här ...... ska
bädda sängen och dammtorka en snabbis, orkar nog inte dammsuga men får se
om jag gör det iallafall .... Patrik ska upp till maria innan han kommer och hämta
kattborsten och allt det där och sen iväg till zoo varuhuset för att köpa en till transport-
bur .....

Nåväl, får sätta igång men jag skriver ikväll ..... ikväll då katterna kommer va borta :(

Orkar inte .......

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!