Shopping åt lillan

Idag har man fortsatt handlat lite nödvändigheter åt tösen :) Jag och älsk va
på IKEA i förmiddags och köpte en jävla massa kräkhanddukar, en badhandduk,
ett skötbäddsunderläggöverdrag (haha, vet inte va det heter), 4 underlakan och
sist köpte vi två skålar till oss :) Det mesta är fixat åt lillan men jag behöver köpa
amningsbehåar, amningsinlägg, stora bindor osv ..... känner mig liiite stressad men
älsk lovade att vi skulle åka iväg nästa helg och fixa resten, han är så snäll och go
mot mig .... han tyckte att jag skulle börja packa BB-väskan redan nästa vecka, att
det va lika bra men jag sa att jag tyckte att det va lite tidigt .....

Va även en sväng på city gross och köpte lite middagsmat :) Jag blev sugen på
ryggbiff me potatisgratäng och sallad så det fick det bli :P

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan me min underbara fästman ..... åh, va jag älskar
den mannen :love:

Bye Bye



Kommentarer
fanny

Egentligen är det inte för tidigt. Hon kan ju komma tidigare än planerat! :)

2011-01-30 @ 01:29:26 | http://eleahmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!