"Släktträff"

Imorse fick man ett sms av faster som bjöd över mig och Patrik på
födelsedagsfika av min kusin som fyllde år förra veckan ..... som tur
va hade jag och Patrik inget för oss idag så vi åkte över vid 2-tiden ....
Min farmor och halvsyster va också där :) har inte träffat den sidan av
släkten på minst 1 år så det va jätte roligt att träffa dom igen :) Dom
tyckte att jag hade fått sån fin och stor mage, dom blev förvånade när
jag berättade att det är drygt 40 dagar kvar innan jag ska föda :) Och
min halvsyster berättade en jätte rolig sak, hon försöker bli me barn på
egen hand :D Det tycker jag är jätte roligt så jag håller tummar och tår
för hennes skull att det lyckas ..... hon förtjänar verkligen att bli mamma :)

Förutom den spontana släktträffen har jag och Patrik inte hunnit me så
mycket annat idag ..... hade tänkt städa och det men vi kom överens om
att jag ska dammtorka imorrn och fixa så dammsuger patrik när han
kommer hem :) för dammsugas måste det verkligen göras ^^

Nu sitter vi och smälter middagen och kollar på tre kronor :) snart ska vi
väl ta ett bad och sen mysa i soffan :) köpte lite vitlökssmör/ost eller va
man nu vill kalla det och en baugette så det ska jag mumsa på :)

Hoppas ni har en trevlig söndagskväll :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!