Snart helg igen

Tiden har en märklig förmåga att bara rusa förbi samtidigt som den ibland verkligen
segar sig fram ..... men dom senaste två veckorna har jag knappt hunnit me och det
är SÅ skönt ..... resten av veckorna får gärna gå i samma takt :P hihi .... men hur som
helst så är det iallafall Fredag idag :)

Jag har precis hängt massa tvätt, har bara en hel hög me strumpor kvar som inte får
plats på tvättstället så dom jag hänga på elementen ^^ Har även hunnit me att få i mig
lite lunch och sen ska jag småplocka, bädda sängen, tömma slasken och ta en dusch och
göra mig ordning .... i eftermiddag är det dags för ännu ett besök på mvc och jag är lite
orolig för att väga mig .... vill inte ha gått upp ännu ett kilo men jag har en känsla av att
jag kommer gå upp typ 1 kg i veckan fram till förlossningen och det blir totalt ca 8-9 kg
vilket kanske inte är så farligt men är man redan stor så vill man inte bli större =/ Men
bara min lilla tjej mår bra så är jag glad, det är huvudsaken ..... får se om mitt sf-mått
har ökat nåt .....

Efter det så ska vi slänga massa skräp hos mamma och sen blir det nog middag på
palmyra, patrik har tjatat om det ett tag så :P

Nä, nu har jag fasiken inte tid att sitta här längre, har massa att göra :) men jag hör av mig
ikväll och berättar om besöket på mvc .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!