Today ....

Har varit seg på att uppdatera under helgen men jag kände för en kort paus och
nu är jag redo igen :) weeeiiiiii, tänker väl ni :P haha .....

Vad har då jag och min bättre hälft gjort i helgen då?

I Lördags så ..... va vi bara hemma förutom en snabbis då va åkte till kvantum
och handlade lite ..... vi åt god middag, potatisgratäng, lövbiff och sallad .... sen
kollade vi på film och bara mös .... Jo, hela förmiddagen städade vi också .... Men
mer än så gjorde vi inte .... tog tag i datan, externa hårddisken och digitalkameran
och rensade massa och sorterade allt, det va välbehövligt ..... så nu har man fått
lite ordning på alla bilder och annat .... jag och Patrik får våra ryck på kvällarna då
energin kommer i full fart =/

Idag tog vi en lång sovmorgon, gick inte upp förrän vid halv 11 .... Efter lite tjat så
satte älsklingen upp Theas hylla och det blev jätte bra .... jag frågade honom lite
snällt om vi kanske kunde åka och köpa en lampa som jag hade sett men då sa han
att vi inte hade råd men efter nån timme så kunde han gå me på att åka till skärholmen
m.m för att "fönstershoppa" ^^ ..... vi hann precis komma till skärholmen när han
upptäckte att han hade glömt plånboken hemma så vi vände hem, hämtade den och
åkte tillbaka .... Va inne på åhlens och vi köpte fjärde säsongen av tre kronor plus två
andra filmer, hittade även en jätte fin "mitt första år-bok" men patrik ville kolla på "en
annan bokhandel" .... så vi gick dit och hittade nada .... men jag hade så ont i ryggen
plus förvärkar så jag orkade inte gå tillbaka utan vi ska dit nån dag i veckan :) Sen  åkte
vi till hornbach där jag hade hittat den där lampan men den va slut och det va tur .... vi
åkte till bauhaus och hittade en annan, alldeles BEDÅRANDE lampa som både jag och
Patrik föll pladask för :) Självklart är lampan åt Thea men visst är den underbar?



Efter det så va jag helt slut, bildligt talat =/ Hade kraftiga förvärkar och så J-VLA ont
längre ner vid magen men efter 20 min hade det värsta släppt .... vi åkte up till min
moster där vi blev bjudna på muffins och så pratade vi ett tag .... och halvsov =/
haha .....

Ja, vi kom hem strax efter 7 och började då me maten ....

Nu ska jag och förhoppningsvis gubben min ta ett bad och sen sova om jag får bestämma :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!