Toppen hos mvc

Blodtrycket, äggvitan, sockret och tösens puls var tipp topp i eftermiddags :D
Så himla skönt .....

Har gått upp ytterligare 2 kg =/ så sammanlagt 5 kg på
drygt en månad ..... räknar me drygt 5-7 kg till innan tösen behagar att komma
men men ..... sånt får man räkna me .... positivt va iallafall att tösen nog inte
kommer bli så stor som min bm trodde från början :) min bm va inte helt säker
men hon kommer me all säkerhet inte nå 4 kg iallafall ..... ska bli spännande att
se när hon kommer :) mitt  sf-mått låg på 32 .... ska tillbaka nästa vecka för att
lämna urinprov och kolla blodtrycket, min bm tyckte det va lika bra trots att det
sett toppen ut dom senaste gångerna .....

Men min lilla flicka växer iallafall och hon mår bra, det är huvudsaken :) Inte långt
kvar nu ju ..... hihi .....

Bye Bye




Kommentarer
Madde

va kul att allt såg bra ut, riktigt skönt :D

vill inte skrämma dig, men på mitt ul i v 32 sa dom att min tös inte kommer väga mer än 3400-3500 o min bm har sagt samma sak, men när hon kom ut vägde min "lilla" tös 4225g o 52 lång ;) hehe så de dom säger stämmer inte alltid :)

2011-01-28 @ 22:45:33
Rebecca

Det är jätte skönt att allt ser bra ut :) haha, oj då. Kanske inte ska lita alltför mycket på vad bm säger då. Fast mitt sf-mått borde vart högre isåfall, det är ju det dom går efter. Hur som helst så spelar det ingen roll, bara hon är frisk så är jag glad :)

2011-01-29 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!