Trött och kelsugen

Varför kan jag inte sova längre på mornarna, fast jag är trött och bara
vill fortsätta sova så går jag upp och så blir jag ännu tröttare under dagen =/
Så värdelöst ....

Förvärkarna kommer och går, börjar vänja mig vid dom nu ^^ Tills dom ökar
i både intensitet och smärta .... haha .... Patrik va så gullig igår när vi skulle åka
och handla ..... han undrade lite om mina förvärkar ..... han frågade om det va
normalt me förvärkar och jag svarade att det va fullt normalt, det är liksom
kroppens sätt att förbereda sig .... han va lite orolig att det snart va dags för
tösen att titta ut bara för att jag hade förvärkar men jag försäkrade honom om
att så va inte fallet ..... Det är så roligt att han bryr sig och vill veta vad som händer
me mig :) Min fina älskling ....

Är lite orolig för fröken i magen :( Hon rör inte på sig lika ofta som förut och jag vet
inte om jag nojar mig i onödan eller om jag bör prata me min BM =/ Både jag och
Patrik tycker att huvudsaken är väl att vi känner henne ett par gånger varje dag men
jag vet inte .... Jag vill bara att hon kommer ut, det finns så mycket att oroa sig för
när hon ligger där inne :(

Är för övrigt sällskapssjuk idag igen :( Vill bara ligga och kramas me min älskling ...
Det är så mysigt .... har verkligen blivit på gos och kramhumör dom senaste dagarna ....
men jag får vänta tills i eftermiddag när han kommer hem från jobbet :(

Nä, ska ta ett glas mjölk och sen ta ett varmt bad och krypa ner i sängen och vila lite :)

Bye Bye



Kommentarer
josefine mamma till alicia

det är fullt normalt att bebisen rör sig mindre nu när det börjar bli med trångt i magen . du bör kunna känna bebisen iaf 10 gånger om dagen :) tror inte du behöver vara orolig :)

//kram Josefine

2011-01-18 @ 14:00:51 | http://aliciasmamma.bloggplatsen.se
Rebecca

Jag tror inte heller att jag bör oroa mig, jag känner henne flera gånger om dagen, visst endel dagar är hon lugnare än andra men jag känner henne relativt ofta iallafall :) Och jag känner henne definitivt 10 gånger om dagen :)

2011-01-18 @ 14:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!