Trött på katterna

Jag är så trött och less på katterna .... dom hårar så in i helvete, den ena pissar
på golvet (sällan men ändå), dom skvätter kattsand ÖVERALLT .... det gick bra
när jag inte va gravid, då kunde jag dammsuga varje dag och städa men nu
orkar jag inte ..... kom hem och såg att ena katten pissat på badrumsgolvet och
jag va nära på att börja gråta ..... jag älskar dom små liven, dom är supergoa och
jätte keliga men jag orkar inte ha kvar dom längre :( Om jag inte orkar me dom nu,
hur ska jag orka när tösen har kommit? det går bara inte .... och jag vill inte att hon
ska ligga på golvet bland massa katthår och jag vill kunna lämna dörrarna in till sov-
rummet öppet utan att ha några katter som kan lägga sig i hennes spjälsäng och håra
ner, alternativt kväva henne ..... dessutom skulle vi spara ca 1000 kr i månaden på att
göra oss av me dom ..... det svåra är att jag vill att nån vi känner ska köpa dom så att
vi kanske kan hälsa på ibland och veta att dom mår bra ..... det kommer bli svårt att
lämna dom men jag känner att det ändå är rätt beslut ..... Patrik är väl inte överlycklig
och det förstår jag men det är jag som kommer gå hemma, det är jag som kommer få
ångest över att vår dotter ligger bland massa katthår, det är jag som kommer må dåligt ...

Förutom att vara allmänt less idag så har dagen varit jätte bra :) Jag och patrik va i ett
princip folktomt skärholmen i förmiddags .... jag köpte en almanacka, en ny penna och
patrik köpte en bok till sina föräldrar .... sen gick vi omkring där i väntan på att kunna
åka till IKEA och möta upp familjen nilsson .... där va allt annat än folktomt :( det va så
jävla mycket folk, att man ens blir förvånad ^^ Haha ..... vi köpte iallafall en skötbädd,
en vågformad hylla, en snuttefilt, två vita lampskärmar och lite ljus .... vi tog en fika på
donken innan vi skjildes åt ....

Nu väntar jag på att tvättmasinen ska bli klar så man kan hänga tvätt och sen åka upp
till moster och tjattra lite :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!